søndag 22. september 2013

Dagen der på...


Atløy, Alden og Staveneset i vest frå Toreheia

Eg kjende meg ganske transjakla etter å ha køyrt heim igjen frå 40-års jubilèet i Dale i natt. Eg er egentleg eit typisk A-menneske, så slik rangling blir eg både øren og trøtt av. Eg tok det difor heilt piano i føremiddag. Men etter ein god middagskvil, tok eg meg ei fjelltrimrunde på Toreheia over Yndestadhøgeheia, ned igjen på Krikavatna og springmarsj heim igjen. Berre nydeleg. Ja, sola stakk fram over Alden vest i havet òg...

Det gamle havørnparet som held til her oppe kosa seg på den blå ettermiddagshimmelen. Litt rundkast for å gripe kvarandre i føtene høyrer til. Elles var det ganske blautt oppe i dag. Tydeleg at det hadde regna bra dei par siste døgna. 

I dag tok eg forresten med meg ei fjelltrimbok som besøkande kan skrive seg inn i. Alltid kjekt med ei bok på ein fjelltopp. Eg vil ta med meg ei på Skålefjellet òg med det første. 

Krikavatna

Ingen kommentarer: