fredag 9. august 2013

Two in a row 2


Mobilfoto frå Indrevågefjellet og Størdalsstauren i dag

Etter å ha vore barnevakt for Olina til Miriam og Håvard i føremiddag, gjekk eg først på Indrevågefjellet. Den gamle ruta mi rett opp nord for elva. Det var ikkje mykje varme i vinden der oppe akkurat, og med berre ei enkel trøye som eg bar rundt livet, vart det litt for lite bekledning til nokre vidare sprell. I tillegg seig det på med skodde. Så eg gjekk rett ned igjen. 

No var egentleg dette litt for lite trim. Ferie og greier. Då valde eg å køyre rett bort på Neset og ta med meg Størdalsstauren i same snuren. Det gjorde godt. Oppe på toppen svinsa eg litt fram og tilbake, og nedover på nordsida for å få meg nokre munnfullar med molte. Dei smakar jammen godt. Ja, godt gjer dei òg i ein sveittevåt kropp. Herleg!

Ingen kommentarer: