fredag 16. august 2013

Ladydate

Sissel, Viola og Olaug på Stordalsfjellet

Meininga i går var å gå på Stordalsfjellet med Viola og Olaug. Men når så Sissel og Torunn skulle avgarde på same turen, bestemte eg meg for å gå om Indrevågefjellet først. Det er ei fin runde å gå. Du startar då ved FV609, går over stien på Vågeskardet, og opp den lange og bratte bakken. Her er bra sti opp heile vegen. Oppe på toppen her held du så fram småkuppert opp og austover til varden. Dette er ein fin tur for alle og ein kvar. 

Når det gjeld turen vidare her i frå er det veldig kuppert austover. Mykje opp og ned. Ein må dessutan ganske langt inn for å komme ned i Norddalen og vidare oppover fjellet mot sør. Fjellskråningen her er veldig karakteristisk. Blankskurd, utan vegetasjon. Herleg å gå på når det er tørt.

Gjennom øvst i Norddalen ser vi Staveneset i det fjerne...

Frå toppen av skråningen her held ein først sør, og sidan litt sørvest, for å kome opp på Stordalsfjellet. Som bestilt traff eg jentene att her på toppen. Utan nokon spesiell avtale om tid (om eg vart for sein hadde eg sprunge etter ned igjen). Artig! 

No ville jenten ha seg ein pause og ei skive, men det hoppa eg over, så eg gjekk vidare opp på Portafjellet òg. Her er det nydeleg utsikt til Stongfjorden. Vinden reiv godt i skrotten her oppe. Med handa på hjartet kan eg seie at eg aldri har ete modne molter på toppen av fjellet her. Litt spesielt tykkjer no eg. 

Hoo hoo - her er det bratt utfor...rett ned i Porten!

Eg tok att damene i skaret under Portafjellet (under bildet ovanfor). Dei hadde sett seg godt til rette i solbakken her i ly for vinden. Men eg fekk låne meg nøkkelen til bilen til Olaug og sprang like godt i Oslandsbotnen igjen og heime. Kjempetur!

Jentente nyt medbrakt turmat under Portafjellet

Foto hin vegen ved heimkome til Yndestad. 
Vi ser toppen oppe t.h der eg nett sat...


Ingen kommentarer: