lørdag 31. august 2013

Fine infoskilt og godt merka...





Det er ei stund sidan eg har vore på Blåfjellet i Askvoll, så eg stakk nedom der i dag tidleg. Eg vart møtt av eit nytt flott info-skilt om turruter rundt i Askvoll ved parkeringsplassen. Eg leverte frå meg eit bilde til dette føremålet i vår ein gong, og no var jammen både skiltet og bildet kome opp. Til rette vedkommande: Flott jobba! Ikkje minst den flotte merkinga som var utført heile vegen opp. 

Elles traff eg ein annan frisk morgonfugl (Anita V)  på veg ned igjen brattaste bakken då eg gjekk opp. Vi hadde bra fart begge to, så eg stakk berre til sides, med eit hei. Dessutan var eg midt inne i ein stoner-solo med COC (Corrosion of Conformity) som passa ganglaget og tok ikkje sjansen på å få jenta i fanget...;-) 

Blautt, vått og gjørmete summerer vel opp resten av morgonturen. Men heldigvis heldt det seg opplett...!

Ingen kommentarer: