søndag 25. august 2013

Fantastisk augustdag

På lukkens vinger...
Sauer nord av Portafjellet
Tjørna aust av Stordalsfjellet
Kjø i elva i Porten
Vakre lonar i Porten



 I dag køyrde eg i lag med Olaug og Sissel i Oslandsbotnen 
og fekk bruke Sissel som grindepike. Det er nemleg tre grindar på Osland som ein må gjennom for å kome inn i botnen. Alltid eit herk med desse grindane når ein er åleine i bilen. 

No gjekk eg raskare enn damene då slik at eg ikkje trong å vente når eg kom ned igjen. Difor var det greitt med eigen bil. 

På toppen traff eg i dag Gisle S. Han hadde gått over Indrevågefjellet og den vegen. Vi slo av ein liten prat der ved varden. Men i dag hadde eg bestemt meg for å gå ned igjen på nordsida. Der vi gjekk på ski i vinter. Her traff eg på ein god del sauer på nordsida av Portafjellet. 

Elles traff eg på Sigmund H og Edvin H med fruer i bakkane nedom Porten. Eg måtte sjølvsagt slå av ein prat med dei òg... Etterpå sprang eg ned igjen i Oslandsbotnen.

Herleg tur i berre shortsen. 

Google+ photos Stordalsfjellet 250813

Foto heime i går kveld

Foto heime i dag tidleg

Ingen kommentarer: