søndag 4. august 2013

Back in business


  

Som de forstår er eg tilbake frå fantastisk flotte feriedagar i Tyrkia. Medan eg ventar på at bilder og videoar skal lastast opp til nettet, tok eg meg ein kjapp tur på Størdalsstauren. Forma var upåklageleg. Trass i nokre kilo ekstra. Det blir slik når eg er på ferie og "godtar" meg med alskens mat og søtsaker. Ikkje minst baklava, som nærast renn av sukker. Men for meg virkar det som om kroppen berre har godt av å bli feita opp ein gong i året... 

Eg traff Kjellfrid og Sigmund Helle oppe ved Langedalen, og slo av nokre ord med dei. Siste bildet ovanfor er av dei. 

Eg skal kome tilbake med ein liten rapport om Tyrkia-opphaldet når bilda og videosnuttane er klare. Kanskje i kveld eller i morgon. For eg har framleis to herlege ferieveker framfor meg....;-)

Ingen kommentarer: