lørdag 6. juli 2013

Skoddevindar på Blegja





Gjekk meg ein flott tur på Blegja i dag tidleg. Men diverre var eg omlag ein times tid for tidleg ute. For skodda låg tjukk oppe på platået. I tillegg bles det. Eg fraus på meg naglebit aldeles, for hanskar tenkte eg sjølvsagt ikkje på å ta med meg.. Ja, det var så tjukt at eg fann ut eg måtte følgje nordkanten bort over platået for å finne varden. Alt er nemleg aldeles likt her oppe når du ikkje ser meir enn 4-5 meter framfor deg. 

Eg kom meg fort bort att same vegen, og fann søkket ned att urane. Skodda hadde likevel lagt igjen fukt på steinane i første delen av urane, så steinane var skummelt glatte. Men utanom eit par kakk på leggene gjekk det greitt. 

Vel nede ved Nipevatnet igjen såg det ut til at skodda hadde lette på toppen. Men kaldt bles det likevel. Her nede òg... Ikkje akkurat nokon særleg sommartemperatur her oppe i dag. Kjekk tur for det...  

Ingen kommentarer: