lørdag 29. juni 2013

Johooo weeeahh weeeahh

Godt nøgd på Bakkefjellet i dag tidleg...

Med 49 turar på Bakkefjellet sidan 27/4, har eg nådd målet eg sette meg her (gjekk Stordalsfjellet-Bakkefjellet 25/11-12 òg). 50 turar og level 4 completed... Alt GPS-tracka og dokumentert med bilder. Det blir difor ikkje meir Bakkefjellet no (iallefall ikkje på eit par månader). No står nokre champagneregnturar igjen på Blåfjellet i Askvoll før level 5 er fullført. I lag med desse turane vil eg konsentrere meg om Blegja framover. Vel og merke når vèret og lysta er på plass. 

Olaug lurte på om ikkje dette vart kjedeleg etter kvart. Så utfordrande er det jo ikkje å gå opp att dei same stega heile tida, men har ein sett seg eit mål så har ein sett seg eit mål... I dag måtte eg ha ein favoritt som selskap - Monster Magnet og Powertrip. Den passa jo godt...:-)

Eg har gått alle turane opp på framsida av toppen på Bakkefjellet. Her går det eit skar opp til venstre og nokre bratte bakkar opp mot toppen. Fotafara er no som ei "trapp" og lette å følgje for den som vil gå denne vegen. Det er kortare opp her enn den merka stien som går sør om, men ein god del brattare...

No står snart ferien for tur. Den opnar med 14 dagar i Tyrkia og ein pause frå fjelltrimmen. Då blir det joggeturar langs strandpromenaden frå Icmeler til Marmaris før soloppgang. Det er ikkje så altfor varmt då (24-26 grader). Dette gler eg meg veldig til. 

Hvis ikkje du har sett naturbilda (eit utval) frå Icmeler i fjor, kan du sjå dei her. Hugs lyd og beste kvalitet. 

Elles må eg nesten fortelje om ei sværa styr eg har hatt med smarttelefonen min, ein Samsung Galaxy 3, og det ekstra minnekortet på 32 gb eg kjøpte. Minnet på telefonen var nemleg fullt. Mest pga. Spotify-offline musikk. Men det var slett inga enkel sak å flytte musikk og bilder over på det ekstra minnet for å gje plass til meir. Ja, det er nesten det mest krøkkje eg har vore bort i. 

For etter å ha kopla mobilen på pc`en, måtte eg flytte heile Android-fila frå telefonen til det ekstra minnekortet, avinstallere Spotify, og legge appen opp igjen på nytt. Deretter måtte eg synkronisere Spotifyen på pc`en med mobilen att. Det tok sjølvsagt halve natta å få inn igjen vel 2000 melodiar... Men no er musikken iallefall på plass på det ekstra minnekortet, og det nye kjem inn same vegen. Snakk om å gjere ting vanskeleg. Kva politikk som ligg bak dette veit eg ikkje. Det er jo tydeleg at Samsung ikkje vil ha filer flytta frå telefonen over på eksterne minnekort... Ja, for då hadde dei gjort dette på ein mykje meir brukarvennleg måte. Snakk om å gjere ting vanskeleg...! Eg sat i heile går kveld med dette, men det ordna seg no til slutt...


Ingen kommentarer: