lørdag 29. juni 2013

Ei "lokkedue"...

Blåfjellet i Askvoll i kveld

Eg var egentleg ikkje tenkt meg på nokre fleire toppar i dag, men etter at vi hadde passa barnebarna til Olaug nokre timar, fekk ho lyst å lufte seg. Eg lèt meg difor lokke med på ein tur på Blåfjellet i Askvoll. Vel, lokke og lokke... enkelte ting lèt eg meg nok lett overtale til å bli med på då... Men i motsetnad til raca mine, vart dette for reine koseturen å rekne. Veit ikkje om eg løyste sveitten for den del. Såleis vart det tid til både small-talk og fotografering i det flotte nordavèret. 

Vi møtte Leif F med ei yndig lita frøken då vi kom ned igjen i dalen. Han var no blid og ty som vanleg. Frøkna var meir beskjeden, men vart litt tøffare i ånden då vi gjekk. Her er dei:


Etter at vi kom ned igjen ville Olaug til Holmedal for å sjå etter foreldra sine graver. Vi tok difor turen om Hellestranda. Og såleis andre turen min til Holmedal i dag. Det er veldig fint her på solsida ved Dalsfjorden. Flotte hus og hagar og nydeleg utsikt over fjorden. 

Ved kyrkjegarden i Holmedal hamna vi opp i eit brurefylgje. Vi var no ikkje akkurat kledde for det då, men kom oss unna etter ein liten prat med nokre kjenningar. Eg fekk teke eit par bilfoto i det høve, mellom anna av Olaug med det så mykje omtala Bakkefjellet i bakgrunnen... Det viste seg frå ei litt anna side i kveld enn i dag tidleg...! Kjekt det sidan det var ein liten jubileumsdag. 
Jubileumsdag på fleire måtar, sidan eg vart bestefar igjen til ein liten gut ! Nr 7 i rekkja. 

Fin avrunding på ein herleg lørdag. 

Olaug ved kyrkjegarden i Holmedal. Bakkefjellet bak. 
Denne er ikkje nett produsert i år...

Blåfjellet ++ 290613

Ingen kommentarer: