onsdag 17. april 2013

Treige post-påskedagar

Blåfjellet 7/3

Etter nokre treige post-påskedagar med dårleg vèr og motivasjonsproblem, kom eg meg endeleg igang igjen med fjelltrimmen i kveld. Andre omgang står for døra. April til oktober. Eg ligg bra an for det eg har lagt ein plan for, men tida framover er ikkje akkurat iberekna sofasliting. Til det har eg for mange turar på programmet. 

Nei, det er ikkje alltid like kjekt å springe halsande etter fjellranane i regn og vind, rokk og fokk og is... Heile året, år etter år. Eg er ikkje verre på det enn at eg innrømmer det. Men har ein sett seg eit mål lyt ein no prøve å nå det. Og kroppen må haldast i gong. Elles tek sofaen deg. Akkurat dette kjende eg tendensane til i dag. Heim igjen frå jobb. Utferen og sliten. Kroppen halvròten.  Og sofaen gaular etter selskap er farlege greier. Så heldigvis tok eg meg sjølv i nakken og kom meg ut. Ja no skal du sjå at alt går så meget bedre... 

Turen på Blåfjellet i Askvoll var i grunn akkurat som berekna. Snøen var smelta, og lendet var vått, glatt og myrete. To brakfall på ræva i firsprang ned igjen. (Det sleipe fjorårsgraset i bakkane er skumle saker). Men til alt overmål heldt det seg opplett heile turen. Steikje godt å kome i gang igjen! 

Kommentar: Eg las ein link om kor tid du ikkje skal trene i dag, legg den inn her.

Ingen kommentarer: