lørdag 20. april 2013

Full vinter i høgda...

Elva i Porten i dag

Det vårast sakte med sikkert. Beste eksempelet på turen i dag var elva i Porten som var gått opp i mildvèret i det siste. Men jammen er det endå full vinter på Stordalsfjellet. Mykje is og knallhard skare oppe på toppen gjorde til at broddane måtte fram igjen. 

Elles gjekk eg i dag på trugar. Det var nok fornuftig. Mykje av snøen er forsvunnen frå Botnastølen til Porten. Den som ligg att er var både blaut og ròten. Frå Porten og vidare oppover var han hardare. Bakken opp på nordsida av Portafjellet er omlag snøfri, så her er det ikkje lenger skiføre. Eg tok den andre vegen i dag. Opp sørsida av Portafjellet og opp skaret. Det gjekk heilt fint å komme seg opp. Her låg ein skavl hallande utfor, men den gjekk an å kome seg forbi på innsida mot fjellet. 

Sjølv om turen opp gjekk heilt smertefritt, var det skikkeleg ufjelgt på toppen. Vind og rennefòk. I tillegg snøa det ganske så tett. Sikta var difor minimal. Eg kom meg fort derifrå og ned igjen same vegen. 

Elles har dagen vore prega av den store gebursdagsfeiringa i Førde. Barn, barnebarn og svoger har hatt dagar i det siste, så vi brukar å ha ei fellesfeiring midt i april. Ei slags oppsamling heime hjå Margunn, eldste dotter mi. Flott familetradisjon dette. Ikkje minst for dei minste. Bilda her i frå arkiverer eg i private album.

Ingen kommentarer: