søndag 14. april 2013

Fjellfri helg

Frå Torget i Bergen laurdagskvelden

Eg har hatt ei fullstendig fjellfri helg. Å ta ekspressen til Bergen frå Askvoll er ein behageleg måte å reise på tur på. Ja, ein slepp faktisk fjellsko,...:-) Så ilag med Olaug og Peter har eg vore på det årlege vårbesøket hjå Kirsten, søster til Olaug, og Arnt i Åsane. Som vanleg var vi ein tur i teateret lørdagskvelden. Ei kjekk og sosial helg med mykje god mat, sightseeing, og sjølvsagt eit besøk hjå Marie som studerer i Bergen. Noko nærare beskriving av "gjøren og laden" let eg liggje. Det blir meir av privat karakter. Men litt shopping vart det sjølvsagt tid til. Eg måtte ha meg eit par nye joggesko til Tyrkia-turen til sommaren. Eg likar Mizuno. Eller det vil seie føtene mine likar dei. Så eg kjøpte meg eit par nye Mizuno Eleksir 8 av årets modell. 

Fotoapparatet la eg igjen heime denne gongen, så alle bilda på linken inn under er teke med smarttelefon. Eit lite inntrykk av ei koseleg helg gir det vel, sjølv om kvaliteten på bilda er noko variabel. Somme har eg dessutan teke vekk. 

Peter i vinden på veg til byn
Pikebuekorpset laga vårstemning i byn

Ingen kommentarer: