mandag 8. april 2013

Ettermiddagssol i vestvende bakkar

Det skar seg med Stordalsfjellet i går morgon. I fullstendig whiteout snudde eg på nordsida av Portafjellet. Skodda og snøen gjorde at eg knapt såg lenger enn til skituppane. Eg fann det difor uforsvarleg å gå siste biten opp. Vèret vart mykje betre ut over dagen, og hadde det ikkje vore for at eg hadde avtalt eit besøk hjå foreldra mine i Dale, hadde eg sjølvsagt venta med å gått. Men slik er det - det klaffar ikkje alltid. Det var forresten berre andre turen eg har snudd denne sesongen. 

Etter jobb i dag gjekk eg difor opp igjen. I praktfull ettermiddagssol. Ikkje ei sky på himmelen. Omlag akkurat der eg snudde i går, tok eg att Leif S og Connie, så vi slo av ein prat. Både der og då eg møtte dei att på veg ned igjen frå toppen. Like bortanfor i sola sat forresten Dag Tore og Anita. Vi vinka, men dei fòr vidare nordover til Indrevågefjellet. Det ser eg meg egentleg ferdig med denne sesongen. 

Ned igjen til Porten, Botnastølen og Oslandsbotnen gjekk det i ein fei med god gli på skia. Flott tur! Og vèret ser visst ut til å skulle halde seg.... Så her er det berre å stå på...:-)

Ingen kommentarer: