mandag 1. april 2013

Ei påske er over

Helsing frå snøfonna øvst i Stordalen i dag...

Fantastisk! Ikkje til å tru! Hadde aldri innbilt meg å få full uttelling på Stordalsfjellet denne påska. Men jammen gjekk det. Heilt utruleg flott påske. Og bra skrell på fjelltrimmen. 

No hadde det likevel vore kjekt med litt vår i bakkane. Det har ikkje akkurat vore tilfelle førebels. Minst 5 cm tørr nysnø hadde viska ut alle spor i dag. Så dei måtte eg gå opp igjen nok ein gong. No var det nesten råflott å kutte ut skia (dei ligg oppe i Oslandsbotnen). Men ikkje hadde eg innbilt meg at det var kome ned såpass med kvitt, og heller ikkje hadde eg med meg skiskorna. Så då så. Noko særleg å renne er eg ikkje lenger, mest av mangel på trening trur eg, og så kjem eg meg fortare opp bakkane utan. Og ikkje minst så slepp eg den ekstra vekta. Ned igjen kan eg springe om eg må fort heim igjen. 

Eg tok runda sør igjen til Stordalen, og fann att den vindstille bakken med sola midt i mot. Eg trur knapt sola varmar betre nokon stad her oppe. Eit par skiver og ei appelsin gjorde godt. Den heimelaga safta til Olaug slær heller aldri feil. Etterpå slumra eg ei god stund i sola, før eg gjekk ned igjen gjennom Porten til Botnastølen, Oslandsbotnen og bilen. Dermed var ei fantastisk påske over. Meldingane framover borgar nok for meir fjelliv, men akkurat no føler eg for ein dags pause...:-) 


Ingen kommentarer: