søndag 17. februar 2013

Vått og godt


Det er/blir mykje is på Indrevågefjellet no...

I silande regnvèr stakk eg oppom Indrevågefjellet i dag òg. Ein søndag utan ein luftetur er ikkje heilt søndag...:-) Men jau var det blitt ganske blautt etter natta. Over Vågeskardet var det nesten rein sørpa med væte. Lenger oppe i bakkane låg det tung snø i fonner. Austover fjellet låg det våt is. Eg tenkte med meg sjølv at her skal det bli liv når det no frys på att. Etter meldingane å dømme skal det bli bra over helga, og då veit vi kva som skjer. Is og atter is, og heller dårleg med skiføre. For i dag regna det heilt til topps. 

Elles kom eg meg greitt opp og ned sjølv om det var vått. Heldigvis var det relativt stilt. Berre i ei ganske tynn Rab-softshell bukse heldt eg akkurat varmen. Ei stund tenkte eg -  ja kanskje hadde det vore ein fordel med ein stillongs under. Men no tek ikkje denne turen så allverda med tid når du står litt på...:-)

Ingen kommentarer: