Facebook

tirsdag 8. januar 2013

"Blinde"- føre

Stongfjorden frå Størdalsstauren i ettermiddag (smarttlf.foto)

Eg var nærast blind etter ei augeundersøkjing på sjukehuset i ettermiddag. Men fann ut at det hadde eg nesten vore i det siste likevel, oppe i fjellet, med all skodda, så eg tok turen opp igjen på Stauren i ettermiddag òg. Eg var vel ein halvtimes tid tidlegare ute på ettermiddagstid enn før, så eg nådde faktisk opp utan å nytte hovudlykta. Ja, sanneleg trur eg det er begynt å lysne om ettermiddagane allereie. Eg klarde difor å ta eit bilde med Galaxyen. Ovanfor ser du Stongfjorden i 17-tida. 

Restane av snøen oppe var allereie knallhard. I tillegg fraus det på. Det går nok mot ein periode med kjølegare vèr att. Då kjem dei nye broddane vèl med.

Elles fekk eg meg eit blikk av nokre hjortar i dag òg. Dei stakk seg over ein bakkekam då eg kom, men jammen kikka dei fram igjen for eit siste syn etterpå. Litt forvitne er dei visst. Artig!
Legg inn en kommentar