lørdag 3. november 2012

Skiftande lørdag

Størdalsstauren i stad

Var oppom to av fjelltrimpostane i dag. Gjekk først opp igjen på Indrevågefjellet i dag tidleg. No hadde eg Stordalsfjellet i bakhovudet i same snuren, men eg ombestemte meg. Først og fremst fordi det sludda og bles midt i mot frå den retningen. Eg var ikkje heilt rett utrusta for akkurat det innover fjellet, så eg sprang ned igjen på Osland der eg kom i frå. 

Eit par timar seinare var vèret mykje betre. Ja, faktisk ganske fint. Så då tok eg meg ein trimtur opp på Størdalsstauren òg. Fint og greitt, men ganske blautt oppe i bakkane. Fekk meg også ein liten prat med Ansgar Bjarne borte på tunet. I tillegg kom Gunnaren med posten, så vi måtte no spøkje og le litt! To fine turar i boks....;-)

Seinare på ettermiddagen vart det endå finare vèr. Ja faktisk flott solnedgang heime. Eit par av bilda inn under er frå denne nydelege stunda i dag.

Foto Indrevågefjellet Størdalsstauren 031112
Fra Indrevågefjellet_Størdalsstauren 031112

Ingen kommentarer: