torsdag 1. november 2012

Mørkevandring


Indrevågefjellet i ettermiddag.
Bilder med mobil.

Det bles frikst på Indrevågefjellet i stad. Skikkeleg trøkk i kasta. Ja, eg måtte ned på huk eit par gonger. Likevel var det småtteri i forhold til det eg har opplevd før om åra, så det blir nok endå friskare... Det er berre å ta ein kik på bilder frå før av her oppe - det finst ikkje eit tre. Ikkje i det heile teke. Her er rett og slett for vèrhardt! 

No var bort i mot all snø forsvunnen igjen. Berre nokre flekker hist og pist. Det er både òg. Blir alltid litt lysare med snøen. Lett å følgje eigne spor òg. Men stort sett er det lettare å ta seg fram på bar bakke. Trakkar ikkje i "mjøl" iallefall. "Mjøl" som ein misser fotfeste i i motabakkane. 

Det var tid for å finne fram hovudlykta i kveld. Med nye batteri lyste eg opp "halve" fjellet. God Fenix-lykta mi. Driftssikker og til å stole på. Men eg har alltid med meg ei back-up lykt. Ein veit no aldri om noko kan svikte. Eg gløymer aldri den bekmørke kvelden for nokre år sidan då hovudlykta bles av hovudet på meg på toppen av Skylefjellet, og ramla ned på hammaren under føtene på meg. Utan reservelykt hadde gode råd vore dyre om lykta hadde svikta... Trur neppe lyset frå mobilen hadde hjelpt meg noko særleg. Iallefall ikkje heilt heim igjen. Men turen i kveld var iallefall heilt problem fri.


Ingen kommentarer: