torsdag 8. november 2012

Fin kveldstrim

Indrevågefjellet i måneskinn litt t.v. for midten.
Foto frå Ytrevågefjellet 9/11-11.

No er det etterkvart blitt så mørkt at bildefunksjonane på mobilen ikkje lenger taklar så godt det dårlege lyset på ettermiddagane og kveldane. Bilda blir lett grumsete. Slike mobilbilder vil eg difor i mindre grad legge ut på bloggen framover. Dei får ligge att på pc`en. Eg fann difor eit bilde med måneskin på frå i fjor som viser Indrevågefjellet frå Ytrevågefjellet. Eg legg likevel ut eit par bilder frå i kveld inn under teke med mobilen i kveld. Vi får håpe på måneskinsklåre, kalde og fine kveldar i vinter så det går an å ta nokre bilder etter at det er mørkt. I dag hadde eg ikkje med kameraet.

Det låg berre klattevis med snø oppe no. Det er ingen problem med å gå på berre skorna opp. Den lange og bratte bakken treng ein del snø for å bli bra å gå opp på ski. For eigen del går eg like gjerne utan. Det er alltid meir styr med ski i mørkna. Ikkje minst når du skal renne ned igjen med hovudlykt. Dessutan har eg funne ut at sidan eg nesten alltid går åleine, er det ein større risikofaktor med ski.  (Hadde nokre stunt på Toreheia hitt året). Vi får sjå korleis forholda blir framover. Trugar er jo alltid eit alternativ òg.





Ingen kommentarer: