søndag 28. oktober 2012

Vintertur_2

Foto ovanfor Botnastølen i dag
 Er vinteren komen for godt? That`s the question. Det blir i så fall ein lang ein...

Eg gjekk opp igjen fotafara i dag som eg sette i går. Det vil seie der dei viste då. For både oppe i dalen ved Porten, og vidare ovanfor, var spora borte vekk. Snøen låg bar som ei barnerumpe. Og der eg trudde eg skulle få meg ein billig tur, vart det stikk motsett. Same procedure...Snø til skrevs i brattaste bakkane. No slapp eg likevel totalt sett billigare i frå det i dag enn i går. For spora viste heile vegen opp lia ovanfor Botnastølen. Så der gjekk det fort opp...


Snutt frå Stordalsfjellet i dag
Vèret heldt seg opplett og grått. Litt vind og fòk. Men på toppen var dette ingenting i forhold til i går. Om stemma mi høyrest på videoen i dag veit eg ikkje endå. Hvis det er berre skurring legg eg på noko musikk i staden. Alt i alt ein fin vinterleg tur igjen.

Ingen kommentarer: