lørdag 20. oktober 2012

Rundtur ein laurdag

Indrevågefjellet i går kveld (mobilbilde)

(Alle bilder med mobil)

 Vardenova og Portavatnet frå Portafjellet i dag
 Svaberga på nordsida av Portafjellet
Størdalsstauren i kveld

Eg fekk ikkje blogga turen på Indrevågefjellet i går etter arbeid. Øverst ligg det bilder frå denne turen.

I dag gjekk eg frå Oslandsbotnen til Portafjellet, Stordalsfjellet, Middagsnipa og til Indrevågefjellet igjen. I kveldinga tok eg òg turen oppom Størdalsstauren.
Eg fann greitt ein veg opp på fjellet igjen frå Norddalen som eg gav meg på forrige helg. Det var mykje lettare å sjå kvar eg kunne gå opp enn kva det var då eg kom hin vegen forrige helg. Dette nemnde eg vel på bloggen òg. 


Elles skal eg kome nærare inn på denne rundturen neste gong eg går han. Vonleg med gode bilder. Det var litt dårleg lys i dag, så eg tok ikkje med meg kameraet. Alle bilda er difor med smarttelefonen og ikkje av beste kvalitet. 
Frå Stordalsfjellet i dag. Vi ser kjende fjell i aust...

Ingen kommentarer: