tirsdag 16. oktober 2012

Nydeleg oktoberkveld

Solnedgang i Stongfjorden i kveld

Eg gjekk meg ein nydeleg kveldstur på Indrevågefjellet igjen etter arbeid i dag. Såg bilen til Dag Tore stod på Osland. No traff eg ikkje han og Anita, då dei truleg gjekk den vanlege ruta inn over elva og ut att lenger oppe, og så opp fjellet. Eg går beint opp den bratte skåra og over hammaren. Så vi gjekk truleg akkurat om ein annan etter tidspunktet i trimboka å dømme.

Elles var det ein fantastisk kveld der oppe i siste solstrålane for dagen. Nesten vindstille og raudglødande islett i landskapet. 

Eg nådde akkurat ned igjen til Stongfjorden då sola gjekk i havet i vest. På stranda var Gro og Mariann med ungane i det praktfulle lyset. Det er akkurat på denne tid av hausten og om våren sola går ned rett i vest for bygda. Lyset blir difor spesielt flott då. Bygda ligg bada i raudt. 

Diverre ser det ut for at sola blir vekke igjen no. Men vi får vere glade for dei praktfulle kveldane vi har fått i det siste.

Ingen kommentarer: