lørdag 6. oktober 2012

1 stk utsetjing

"The sun always shines on TV...."

Eg kansellerte Blegja-turen i dag. Det var for ryskje. Regn og skodde med temperatur som tilsa snø der oppe. Akkurat det freista ikkje. Det står ikkje SÅ voldsomt på med å få bytt ut boka der oppe med ny. Eg tok difor turen på Størdalsstauren igjen. Ei lita merkerunde for kveldsrangling med hovudlykt. 

Vått vart det. Nokre gode regnbyger. Oppe på stauren bles det godt òg. Ikkje akkurat noko kosevèr for å seie det slik. Artig var det likevel at den nye fjelltrimboka allereie var komen på plass. Godt jobba! 
Eg gjekk ned att same vegen. Ganske fornøgd med linja. ...;-) 

På Stafsnes igjen traff eg Ansgar Bjarne på tunet. Vi vart pratande litt. M.a om Blegja og muligens ein tur i lag. Og ikkje minst er det flott at eg kan ha bilen parkert der til vinteren når eg går denne ruta på Størdalsstauren. For no blir det turar her framover. Her og på Indrevågefjellet. I første omgang. Om ikkje dagleg så iallefall nokre gonger for veka.... Har site nok i ro no og lada batteria...;-)  

Foto Størdalsstauren 061012

Skodde, regn og vind på Stødalsstauren i dag.

Ingen kommentarer: