søndag 5. august 2012

Skodde - igjen!

Etter å ha vore barnevakt for jentene til Håvard og Miriam hjå oss her i natt, var det like greitt at vèrmeldingane for dagen var betre ut over ettermiddagen. (Den store Stongfjorden-festen trur eg kom vel i hamn. Eg kosa meg heller med OL og kom meg i seng til vanleg tid). Vel, så fantastisk mykje betre vart ikkje vèret. Ikkje oppe i Blegja iallefall. Som vanlig i det siste var det tjukk skodde og kald skoddevind då eg toppa ut....  Det har vore dårleg med sommartemperatur i fjellet i år ja...

MMS: Pause for jentene i ura ved Rørvikenipa
f.v. Karen, Mariann og Marit.

Artig var det likevel å ta igjen Karen H, Marit B og Mariann H oppe ved Nipevatnet i dag. To kollegaer på jobb og ein exkollega. Dei var litt usikre på skodda på toppen. Men pytt det der er ingen ting meinte no eg. Eg gjekk i shortsen, og hadde berre ei tynn trøye rundt livet, så eg måtte stå på vidare oppover. 

No møtte eg på dei på returen òg nede i ura. Då vart vi pratande litt lenger. Korleis det gjekk med dei veit eg ikkje no, men reknar med dei kom seg opp og ned igjen (som eg ba om melding om). 

P.S. Det fekk eg stadfesta litt seinare. Verre var det at jentene hadde forsynt seg av moltene eg har venta på skulle bli mogne.. Vel, vel dei har molter på Domus òg... ;-)

Ingen kommentarer: