tirsdag 21. august 2012

Litt omkalfatring

 Olaug og Peter er komen gjennom skodda under Nipebua 12/8

Opprinneleg var eg tenkt på Blegja etter jobb i dag. Men ei solid regnbyge i Solheimsdalen då eg køyrde ut igjen, og tjukk, tjukk skodde oppe i fjellet, fekk meg på andre tankar. Diverre. For eg var nesten ikkje komen heim til Stongfjorden før sola skein. Ja, fjorden låg i tillegg spegelblank nede. Fantastisk flott. Ja, slik vart det i fleire timar. Meir enn nok til turen på Blegja. Men eg såg meg ikkje syne med å køyre inn igjen i Rørvika. Og ikkje visste eg då kor lenge vèrvindauget varde....

No tok eg meg likevel ein tur til Askvoll og ein rask ein på Kultingane. Kanskje siste turen i denne omgang. Eg får sjå. Stressar ikkje så mykje det. Har nokre turar igjen på Røyrbotnholten. Dessutan ein tur på Moldura for å få ned igjen stikkene. Blegja står òg på programmet når vèret tillet det. Og så er det ny sesong i begynnelsen av oktober...:-)

Ingen kommentarer: