lørdag 9. juni 2012

Sjø og fjell



Fint i Rivedal i føremiddag

Eg hadde lovd bror til Olaug nokre foto frå Rivedal og Hyllset, sidan slekta har røter der i frå. Og sidan Sander, eine barnebarnet mitt, er på besøk i helga, tok eg turen til Rivedal i dag og ikkje nokon lenger tur.

Det var ein nydeleg morgon. Ganske varmt og stilt. Men sola forsvann ganske fort etter at eg fekk teke dei bilda eg ville.

Eg kunne likevel ikkje ta turen til Rivedal utan å stikke oppom fjelltrimposten på Røyrbotnholten òg. I berre shorts og joggesko gjekk det veldig lett opp. Spesielt sidan myrane nordover var nesten tørre. På toppen gjekk eg bort på nordsida av fjellet og fekk nesten hjartestopp då eg såg Svelivatna. Fullstendig nedtappa. Eit trasig syn. Spesielt no til sommaren då her er mykje folk og turistar som går i området. Også for dei som driv vèrebeite i Svædalen er dette truleg no good. Det er nemlig fullt mogeleg får dyra å passere over midten på vatnet, og då er vegen fri i alle retningar. Som vi veit er området elles inngjerda. Det er synd at det skal vere lov å tappe ned vatna så mykje...

 Svelivatna såg sørgeleg ut i dag...
Tragisk!

Ned igjen sprang eg. Nesten som vanleg får eg seie. Og myra over har vel knapt vore unnagjort fortare. I joggesko og nesten tørrlagt den òg, fekk eg liksom farten med meg ut av bakkane ovanfor til eg brått stod ved demningen og kraftvegen og i neste omgang parkeringsplassen. Herlig!

Vel, det var berre starten på dagen. Noko seinare tok Peter, Sander og eg oss ein sjøtur for å teste båt, motor og makrelen. Det vart rett nok berre 3 og ein torsk, men han er no på gong iallefall, makrelen. Det viktigaste var no likevel for katane å få seg litt sjøluft og miljøforandring...:-)

Peter og Sander testa båten og makrelen i dag....


Foto Fra Røyrbotnholten_Hyllset_Rivedal 090612_1
Stong
Tragisk nedtapping av Svelivatna

Ingen kommentarer: