lørdag 2. juni 2012

Kalde vindar

Foto frå Høgefjellet i dag.
 Foto frå oppstigninga til Blegja i dag.

Det var vel tredje lørdagen på rad eg gjekk Rørvika/Blegja/Høgefjellet/Rørvika i dag. Så det blir litt reprise på reprisen dette her. Men sjølvsagt skiftar både ver, vind og temperatur frå gong til gong. Snøen derimot låg omlag som forrige lørdag. Knallhard frå under Nipebua. Men den var egentleg fin å gå på ved å nytte spora frå forrige lørdag. Heilt oppe ved kanten tok eg likevel på meg stegjern for sikkerhets skuld. 

Elles var det ein heilt grei og flott tur opp. Rimeleg kaldt oppover etter som sola forsvann. Det var elles frose på frå omlag under Rørvikenipa. Truleg hadde det vore fleirfoldige kuldegrader om natta i det siste. 

Etter å ha vore oppom toppen, gjekk turen vestover til Høgefjellet. Men i dag torde eg ikkje gå over Tobbedalsvatnet. Isen såg rimeleg grå ut. 

Utløpet av Tobbedalsvatnet. 
Elva renn ned i Rørvika.

Etter å ha vore ut om trimposten på Høgefjellet, tok eg meg eit par skiver på toppen av skaret på veg ned igjen. Men eg skulle ikkje sitte lenge får frosten kom sigande i nordavinden. Rett og slett kaldt til å vere i juni dette her. Vi vart godt lurte nokre dagar med dei høge temperaturane vi hadde. 

Nesten nede igjen i Rørvika møtte eg forresten Arild og Vigdis K. Vi slo av ein prat der i lia om likt og ulikt. 

Flott tur igjen. Men det må no vel vere lov å håpe på snart og sleppe å ta med seg heile vinterhabitten på fjellet no i juni....

FOTO Fra Blegja_Høgefjellet 020612


Ingen kommentarer: