lørdag 12. mai 2012

Safari

Røyrbotnholten i føremiddag

Peter var på overnattingsbesøk i Rivedal i natt. Eg starta difor dagen med ein tidleg tur på Kultingane i Askvoll, for deretter å ta Røyrbotnholten i Rivedal. Og så avhenting. 

Kultingane: enkelt, kjapt og lettkledd. På toppen 08.15. Heilt fint, sjølv om det kom litt regn undervegs. Ein flott regnboge hang over Askdalen då eg stod på toppen. Diverre hadde eg berre med meg mobilen, så bildet vart deretter (sjå serie). 

Frå parkeringsplassen ved kraftverket i Rivedal såg eg at himmelen var blitt mørkeblå i vest. Jaha. Eg tok difor å skifta jakke og bytte til fjellsko. Myra ovanfor demningen er alltid søkk våt, og det er egentleg litt tidleg å bli våt på beina. Iallefall etter temperaturen å dømme. Og oppe i stigningane ovanfor stølen kom det ei solid snøslette. Det lava ned med våt snø. Slik heldt det fram heilt til topps. På toppen  var det elendig sikt. Kun iført tights sprang eg fort ned igjen. Sigla på ræv eit par gonger på den våte snøen som gjorde fjorårsgraset såpeglatt. Men då eg sprang over myra, letta det bra opp. 

Avhentinga av Peter gjekk ikkje heilt knirkefritt. Klokka var vel ikkje meir enn godt 10.30, så gutane var endå ikkje stått opp. Dei hadde hatt det kjekt til over midnatt. Det var visst grytidleg etter deira tidsrekning... Men eg fekk no guten med meg til slutt. 

Seinare på dag tok vi oss ei utflykt til Staveneset, og såg på helleristningar og krigsminne. Deretter gjekk turen til å sjå på gamle tyskarminner frå krigen i bygda igjen. 
Artig forresten å sjå havørn på nært hald i Staveneset i dag, eit tjeldreir og ein steinskvett som bygde reir (sjå bilder). Og gauken gol for første gong i år. Lenger inne sprang eit ekorn over vegen... Jaja, det er no vår, sjølv om temperatur og snøslette minner om noko anna.    


Fra Kultingane_Røyrbotnholten_Staveneset 120512

Peter på Staveneset i ettermiddag

Ingen kommentarer: