lørdag 26. mai 2012

Ramblin` man

Blegja i dag tidleg

Ja, korleis skal ein ordleggje denne flotte inngangen til pinsa? Vèret kan umogeleg bli betre på våre kantar av kloden. I tillegg har vi eit arsenal av flott natur rundt oss der berre fantasien set begrensningar på utfoldelsen. 

Eg for min del gjekk omlag opp igjen same turen som forrige lørdag. Var på plass i Rørvika i 7.45 tida. Perfekt tidspunkt på å ta opp dei bratte bakkane. Ei stigning på 1300 meter. 
I berre shorts og ei tynn t-skjorte var det ei rein brusande kjensle å gå opp ved den vårfriske elva. Kombinasjonen av kald gufs frå elva, varm temperatur og ein kropp som fekk opp dampen var som ein rus... Og det var så lett å bevege seg med så lite klede. 

Eg tok rett opp bakken under hytta og kom opp høgt mot elva som renn ut under Rørvikenipa.ø Snøen her oppe var slush-aktig. Trugane hadde eg med, men valde likevel å gå heilt opp i "salen" under kanten på platået utan noko under skorna. Men siste biten tok eg på stegjern. Sola hadde endå ikkje fått tak under kanten her og det var rimeleg hardt underlag. Så for tryggleiken sin del tok eg dei på. 

Det var fantastisk på toppen. Nesten blikk stilt og varmt. Og klokka var ikkje meir enn 9.40. Radig og kjempetur opp trass i litt sigesnø og stegjern. Førdefjorden låg paddeflat frå inst til ytst. Det var ikkje ei krusing ute i havet heller. Grøne bygdelag ved fjorden, snø og skavlar.  Og knallblått både nedst og øvst i synsranda. Det gjekk ikkje an å ha det betre! 

Eg tok ein snutt og knipsa nokre bilder før eg gjekk kanten på nordsida bort igjen over platået. Skavlane heldt fleire plassar på å losne, så det var best å ikkje gå for langt ut på. Eg skrådde så ned igjen mot sørvest i skaret og tok opp på Synste Stauren. Her er det flott utsikt til Dalsfjord-sida (sjå video). Det var utrulig freistande å gå ut heile Blåegga til Eitrenipa og i Skjerlia igjen. Men eg hadde bilen i Rørvika, så eg valde å gå ned og vest til Tobbedalsvatnet. Jammen gjekk det å gå over vatnet i dag òg. Det hadde eg ikkje trudd. Men isen heldt greitt. På hi sida av vatnet, i solbakken der varmen dirra i lyngen og det var totalt vindstille, tok eg meg ein pause. Herlig med nokre grovbrødskiver med brunost....

Herlig pause ved Tobbedalsvatnet,
Rørvikenipa i bakgrunnen.

Eg døsa nesten av i den brennheite sola. Litt ekstra Cliniderm solfaktor 15 måtte fram, elles veit eg ikkje korleis det hadde gått. Og hadde eg blitt liggjande lenger hadde det blitt svidd biff og brennvarm seng i natt. Ikkje akkurat noko å trakte etter...så eg heldt fram ut om Kringlefjellet og til Bjørnastigen. Sette av meg sekken i skaret og gjekk ut på Høgefjellet. Like fint og fantastisk. 

Før nestigninga til fjorden igjen tok eg på meg ei joggebukse. Einerkavane under fjellet mot stølane var ikkje akkurat noko eg såg fram til i shorts. Skinnet på lår og legger var sårt nok som det var...:-) Jammen var det knallvarmt ned lia. Eg var tørst som eit kvar ilt. Supa i meg vatn frå elva. Men reiste rett på butikken i Stongfjorden og kjøpte meg 3 digre Oldenflasker med sitronvatn og kolsyre. Herlig! Kunne ikkje blitt betre....

FOTO Fra Blegja_Synste Stauren_Høgefjellet 260512_1

Ingen kommentarer: