mandag 7. mai 2012

Om å kjenne seg transjakla

Eg var nedom fysioterapeuten i ettermiddag og fungerte som nålepute. Det var ei ny erfaring. Stikka var ikkje allverda. Verre var det med liggestillinga som trigga intense smerter rundt albogen. Det er tydeleg at dei veit kvar develskapen sit desse terapeutane. Dei finn akkurat rette punkta som er så vonde at ein kan hyle høgt. Og den som leitar han finn... 

Eg følte meg ganske transjakla etter seansen. Heldigvis ikkje verre enn at eg sprang på Kultingane etterpå. Her var eg iallefall svinheldig med vèret. Etter ei solid regnbyge før eg gjekk, var det nesten berre sol heile vegen opp og ned igjen. Men jammen var det sleipt ned igjen moldbakkane etter regnet. Og etter å ha hamna på ræv to gonger, måtte eg slakke av på tempoet. Ned dalen igjen var det sjølvsagt mykje betre. Då var eg allereie skiten frå før...:-)

Ingen kommentarer: