torsdag 12. april 2012

Fin vårkveld i Askvoll

Utsikt mot Atløy og Sauesundet frå Kultingane

Eg tok meg ein rask tur på Kultingane i dag òg. Faktisk ganske så artig å springe ned igjen der i frå. Ganske bratt første delen. Og så fint å springe ned dalen, og til slutt etter vegen langs elva til bilen. 

På dette fjellet treff ein som regel litt andre turgjengarar òg. Som i dag med bl.a. søstrene Haugstad og Connie. Slike damemøter veit eg frå før er ei potensiell katastrofe når ein kjem i høg fart. Distraksjonsfaktoren er stor. Overtrakk og fallprosenten himmelhøg. Men i dag gjekk det heldigvis bra. Eg rakk til og med ned igjen og fekk vaska bilen på Essoen, og kom meg heim att til fruen skulle på øving i hornmusikken. Nesten godt jobba - om eg så skal få skryte litt av meg sjølv...:-) 

Ingen kommentarer: