lørdag 21. april 2012

Det vart vått...

Eg måtte på eit henteoppdrag etter Peter i Askvoll i dag tidleg sidan han var på overnattingsbesøk hjå ein klassekamerat. Eg starta då såpass tidleg at eg sprang ein kjapp tur opp på trimposten på Kultingane i same slengen. 

Det drog seg til med regn då eg starta. I joggebukse var eg ikkje særleg utrusta for dette. Det vart difor både vått og friskt med vårregn i hår og på føter. Men måltrasta song, temperaturen var bra og speeden min det same, så då var det berre herleg. Litt væte toler ein vestlending...:-) 

Resten av dagen blir det nok Førde-tur og feiring av 32, 2 a 4, 6 og 30 års dag. Det er godt kva ein får gjort unna. Men ein tur innom Sporten skal det vel òg bli tid til. Må sjå litt på utvalet av Inov8 i fjell-joggeskor...!

Ingen kommentarer: