tirsdag 27. mars 2012

Vårsong

Foto frå kaia på Yndestad

Trass i dis og skodde ned i fjella var det ein flott vårkveld i Stongfjorden i kveld. Damstilt på fjorden og til havs. Opplett og mange varmegrader. Eg hadde meg difor ein flott joggetur den vanlege ruta. Både sysvorta og raudstrupa hadde funne fram sine melodiøse og melankolske vårstrofer. Ingenting er som å få oppleve fuglesongen igjen om våren. Nok ein gong. Heldige er vi som får det. Utan å bli altfor klisjèaktig. 

Snart er det påskeferie. Eg har fri heile påska. Det skal bli godt å sleppe pendlinga nokre dagar. Og så har eg litt fleire dagar å gå på hvis det skikkelege påskevèret skulle dukke opp. Planar har eg ikkje lagt. Tek dagane som dei kjem. Å reise på vekk er ikkje noko alternativ. Eg har alt eg treng av fjell og fjord her eg bur....:-)

Ingen kommentarer: