onsdag 15. februar 2012

Jogg sør om fjella

Foto frå Holmedal.
Bakkefjellet, Blåfjellsåta og Blåfjellet i bakgrunnen

Eg køyrde Peter og Andreas på skyting i Askvoll etter arbeid i dag. Det er alltid litt venting på at gutane skal skyte, så eg tok med meg joggeklede for å utnytte tida noko betre enn å stå der nede å henge. Så med hovudlykt sprang eg like godt til skulehuset i Holmedal og ut igjen. 

Dette er kanskje ikkje den mest interessante ruta for jogging, for stykket er stort sett paddeflatt. Hellesetmyrane er i tillegg nesten rett fram. Men bakken frå sentrum i Holmedal og til byggefeltet igjen kjende eg. Men turen i seg sjølv gjekk forbausande lett.

Elles har eg bestemt meg for å hoppe ut av programmet for fjelltrimmen inneverande sesong. Det er ein tanke som har modna ei stund. Vel, no kjem eg sikkert til å poppe innom ein og annan av postane i forbifarten no og då, men slik eg har satsa på dette dei 4 siste åra, blir det ikkje framover. Eg er noko metta på å gå dei same rutene og dei same fjella oppatt og oppatt. Vinsten er ikkje i tråd med innsatsen... Eit par av toppane i år er heller ikkje av dei meste interessante. 

Dei komande månadane vil eg derimot gå meir på dei fjella, og nytte dei rutene, eg tykkjer meir om. Og ikkje føle meg bunden til bøkene på den og den toppen. Eg vil ikkje kalle dette for ei skilsmisse med fjelltrimmen, men ser det meir som ein separasjon. Eg trur at både bloggen og underteikna har godt av litt friare tøylar framover...;-)

P.S. Eg har fleire turar på gang, så stay tuned heiter det visst...!


1 kommentar:

AG sa...

Dette kan vere meining i, det er turen og ikkje målet som er det viktige:)