fredag 20. januar 2012

Ein sjukedag

Eg har vore heime med ein sjuk Peter i dag. Olaug var heime i går. Etter som eg høyrer er visst "halve skulen" vekke med eitt eller anna. Det er tida for slikt no. Å vere heime med sjuke ungar er ikkje akkurat det kjekkaste eg veit... 

Men det ein vil får ein til, heiter det vel. I ei eller anna slags form. Så ein liten bestikkelse i form av chips og cola gav meg ein time fri. Noko som eg nytta effektivt  til ein god joggetur opp i Vågane og heim igjen. 

Ein fantastisk rosa ettermiddagshimmel ute i vest spegla seg i Stongsvatnet då eg kom joggande ned igjen frå Osland. Skålefjellet oppe til venstre låg drivande kvit med nysnø. Stilt og fint og opplett. Forma kjendest ut som naturen rundt meg. Ja, som reine vårløysinga. Herlig....:-)

Ingen kommentarer: