tirsdag 3. januar 2012

Alternativ aktivitet

Frå morgonturen til Moldura nyttårsaftan.
Bildet er frå returen nedom nordsida av toppen. Klokka er 8.57
Vi ser Svarthamrane t.v og Vardenova i midten. Bakerst ligg Blegja og Storehesten.

Eg var i grunn tenkt opp igjen på posten på Ytrevågefjellet i ettermiddag. No vart det ikkje slik i dag. Mest fordi eg var så steikje trøtt. Så eg valde å lytte til det. 

Etter ein god middagskvild vart det vedasaging for hand i kjellaren i staden. Tredje kvelden på rad. (Eg brukar å sage opp to mål ved for hand som ein alternativ trimaktivitet kvar haust og vinter). Deretter situps og armhevingar. I tillegg tek eg dette på jobb om morgonen òg no. Trur i grunn dette er nok styrketrening for mitt vedkommande. Føtene og knærne har i grunn berre godt av litt kvile og restitusjon. No legg eg ikkje akkurat nokon vitenskap i dette då. Det viktigaste er å gjere noko fysisk etter å ha sete i ro ein heil dag på jobb.  

Vi får heller håpe på ein fin kveld i morgon. Det hadde vore knall med ein kveldstur på Moldura igjen med nymåne og flott stjernehimmel. 

Ingen kommentarer: