lørdag 24. desember 2011

God jul frå nissen

Moldura julaftan

Eg gjekk på Moldura i 8-tida i dag tidleg med hovudlykt sidan vèret såg ut til å vere bra. Meldingane var òg rimeleg bra for dagen. Iallefall til å begynne med.

Det starta veldig greitt. Men i det brattaste midtpartiet på nordsida låg det ein del gamal snø som eg trakka gjennom. Skaren heldt ikkje. Så opp til synsranda frå Stongfjorden sleit eg litt. Her er det dessutan så bratt og kronglut at trugar høver dårleg. 

Men etter å ha slete meg opp hit gjekk alt så mykje betre. Iallefall når det galdt underlaget. Verre var det at alt vart kvitt. Og på tredje eller fjerde merkestanga bomma eg. No er eg klar over at det er vanleg å dra mot høgre i skodde og whiteout, så eg prøvde å korrigere for det. Likevel hamna eg heilt ned på fjellkanten til Størdalen. Så eg måtte følgje kanten eit stykke austover igjen før eg kom meg inn att på løypa og merkinga. Steik - det skal ingen til for å begynne å rote når alt er kvitt. 

No var eg meir på allerten vidare oppover, så det gjekk greitt, sjølv om nokre stenger var splintra av vinden og vardar var nedsnøa. Litt utfordrande opp i dag med andre ord. 

På toppen såg eg omlag ingenting (sjekk video), så eg kledde meg berre om og gjekk ned igjen same vegen. Vel vitande om vèrmeldingane for jula. 

Ned igjen såg eg kvar eg hadde bomma på veg opp. Og så kom eg bust på to hjortar ovan i frå som hoppa forskremde ut av stien min... Fint syn å sjå hjorten i sitt rette element i fjellet. 

Så då ynskjer nissen ei god og fredeleg jul 
til alle kjende og ukjende.
Helsing frå Yndestad og Stongfjorden. 
Take care!

Ein kik heim før fjorden next
(Ps. stemma forsvann i støy...)

Ingen kommentarer: