onsdag 21. desember 2011

Ei god kondisjonsøkt...


MMS med min gamle mobil...

Vèret var ok etter arbeid i dag, så då tok eg meg ein frisk mørketur opp igjen på Ytrevågefjellet. Jammen var det kome ein god del meir snø sidan søndag. Temmeleg slitsomt i midtpartiet der det heller ikkje var blese vekk noko. Vardane var òg snøa ned no, så det var heilt kvitt overalt oppover. Så mykje feil går det likevel ikkje an å gå. Toppen er som regel der det sluttar å gå oppover... Sjølv om det for Ytrevågefjellet sin del er fleire jamhøge toppar litt rundt omkring. Elles auka vinden gradvis på etterkvart, men eg slapp unna verste rennefòket denne gongen. Ned igjen segla eg det brattaste partiet som eit skot på rumpa, med den tørre snøen flygande rundt øyra. Herlig!

Fin og relativt hard tur dette i kveld.... på mørkaste dagen i året! For i morgon tidleg snur sola... igjen...:-)

Ingen kommentarer: