onsdag 16. november 2011

To naturopplevingar...

På Ytrevågefjellet 13/10

Det siste døgnet har eg hatt to flotte naturopplevingar utan å bevege meg ut av bilen. På veg heim i går, nokre hundremeter vest om Nordheiatunnellen, stod den største kronhjorten du skulle ha sett midt i vegen rundt ein sving. Klokka var vel omlag 16.15. Første innskytelsen var at eg ikkje greidde å stoppe, men så snudde heldigvis karen og loffa ut av vegen på høgre sida. Ut frå geviret å dømme kunne dyret godt ha vore ein rein. Det var enormt. Surrealistisk stort i forhold til kroppen! Kor mange taggar det var torer eg ikkje å tippe på ein gong.... No møter eg ofte hjort på vegane. Nesten dagleg. Men denne karen trur eg må vere den største eg har sett til dags dato...!

Men i dag tidleg fekk eg meg ei meir sjeldan naturoppleving enn hjorten. I grålysninga i Gjelsvika klokka 07.08 kom plutseleg ein svær lysande grøn flamme over himmelkvelven i aust. Eg trudde først det var eit grønt naudbluss, men dei er vel berre raude? Så bevega lyset seg i nordvestleg retning, før det forsvann over åsen ved Kvammen. Spektakulært! Ein nydeleg meteor! Nesten like flott som den eg opplevde på Toreheia hitt året. I mørket... Eg synest meteorar på himmelen fortel noko om kor små vi er i den store samanhengen. Spesielt når dei fær logande over himmelen når det er mørkt...

Ingen kommentarer: