lørdag 15. oktober 2011

Skodde på Moldura

Skodde og vind på Moldura i dag tidleg

Moldura er fjelltrimpost for sesongen 2012. Men første turen opp hit, vart nok ikkje av dei flottaste. Rett nok heldt det seg opplett, men skodda og vinden var utfordrande nok. Eg surra faktisk rundt nokre minuttar på toppen før eg fann varden.

Men ruta opp frå Stafsnes er flott. Mesteparten av stien er den same som til Fanafjellet. Eg gjekk difor aust igjen til sistnemnde, og tok denne vegen ned att etter at eg hadde vore på toppen. 

No tek ruta opp på sjølve Moldura ein meir rett veg opp vest av tjerna utom Fanafjellet. Her har Ansgar Bjarne sett opp nokre vardar frå før. Desse var greie å ha i dag då skodda låg så tjukk. På grunn av skodda var det diverre ingenting å sjå, så oversiktsbilder m.a. til Holmedal får eg ta ein annan gong.

Eit rypekull ventar på snøen...

Ingen kommentarer: