lørdag 29. oktober 2011

Heftig på Moldura

 Bilde frå Moldura ein haustdag då vèret var betre enn i dag...

Eg var ein ny merketur opp igjen på Moldura i dag tidleg. Knytte på nokre refleksar på merkestengene. Etter mange års bruk er dei gamle refleksane ganske prega av vèr og vind. Eg fann difor ut at det måtte til litt ekstra merking oppe i dei sista partia mot toppen. Over 800 moh er det ikkje nokon spøk å misse retningen svarte vinterkvelden. Vel, kanskje ikkje nokon plass for den del...:-) Det er dessutan veldig vèrhardt her ute ved kysten. Spesielt oppe i fjellet. Eg satsar på jomfruturen ganske kjapt.

Elles fekk eg på meg ei skikkeleg kald sluddbyge med vind og skodde akkurat oppe på toppen. Den var tøff. Spesielt då eg òg skulle knyte band på stengene. Dei nye hanskane frå Outdoor Research var fantastisk bra. Vasstette og varme. Men dei var litt for grove å ha på når eg skulle knyte refleksbanda. Eg fekk festa alle eg hadde laga til på førehand. Det rakk til omlag halvveges ned igjen, men då måtte eg legge til palings så eg ikkje fraus forderva....! Når eg då kom ned igjen til fjorden, var det omlag blikk stilt. Utrulig for ein forskjell det er i vèret oppe i fjellet og nede ved fjorden. Det har undra meg mange ein gong.....



Ingen kommentarer: