torsdag 22. september 2011

Knapt med tid

Førdefjorden frå oppstigninga til Blegja

Sidan eg slappa av etter arbeid i går, måtte eg berre bevege meg i dag. Men det var ikkje heilt lett å få til logistikken. Det vart difor til at eg tok meg ein joggetur Askvoll rundt medan Peter spelte fotball på kunstgrasbana. 

Ei artig sak var at eg sprang forbi Nina og Janne tre gonger på same turen. På veg opp i byggefeltet i Storehogen medan dei var på veg ned. Så forbi dei ned igjen. Og sidan eg sprang ut forbi kaia, og dei gjekk innover, tok eg dei igjen inne mot skulen. I ei grasat byge der eg visst skremde dei opp ørlite vetta. Etter ropa å dømme...:-) 

Joho - ein får tid til det ein vil, sjølv om denne sightseeinga vart av det heller korte slaget....! Men eg fekk no løyst sveitten...

Ingen kommentarer: