onsdag 3. august 2011

Joggings












Motiv frå Osland

Sidan eg no held på å avslutte årets sesong på fjelltrimmen, har eg i det siste teke meg nokre joggeturar istaden for fjellturar. Eg har endå nokre turar igjen på Heileberget, og vil avslutte sesongen med eit par tre Blegja-turar i haust. Avhenging av vèr og lyst. Men det er god og effektiv trening i å jogge til gruvene på Osland og heim igjen, ca 9 km. Pulsen får raskt føter å gå på når eg spring oppover-bakke til demma. Men reine avslappinga ned igjen....:-)

Når det gjeld Heileberget så er det som tidlegare nemnt forholdsvis langt frå Rivedal og ut igjen. Eg brukar å rekne vel 4 timar inkludert køyring frå Stongfjorden. Men sidan eg må heim frå Førde etter arbeid først, så avgrensar midtveke-turane seg sjølv. Iallefall hvis vèret ikkje er heilt topp. Dette tok eg høgde for når eg sette måla mine, med det resultat at turane midt i veka blir færre ei stund. Forma må likevel vedlikehaldast til dei nye toppane blir lagt ut i førstninga av oktober.

Eg skal framleis oppdatere bloggen så godt eg kan både frå det eine og det andre. Men å blogge joggeturane er kanskje ikkje det mest interessante! Fotoapparat har eg heller ikkje med...:-)


Ingen kommentarer: