lørdag 20. august 2011

Fløyen - igjen...


Fløyen i dag

Nok ein gong stemte meldingane over vèret lørdagsføremiddagen godt. Opplett og delvis overskua først på dagen og regn litt ut på ettermiddagen. Perfekt for min del. Då nådde eg ein tur inn på Fløyen frå Rivedal og utatt med lett utstyr.
Det stod ein heil flokk med sauer opp etter grinda nedom demma i dag. Dei hadde tydeleg lyst heim igjen. Og breka i eitt sett til meg då eg passerte over elva og vidare oppover. Men det var ingen å sjå på Hundeheia over inn til Driveknolten. Det gjekk nokre få nett på austsida av Driveknolten og nokre lenger nede på nordsida. Dei fleste gjekk i dalen nord om Høgknolten. Elles såg eg ikkje liv innover. Berre heipiplerker. 
Sola kom og gjekk. Nokre trugande skyer likeeins. Men temperaturen var såpass at eg gjekk berre i ei tynn ulltrøye og tights. Sidan sålen på eine La Sportiva skoen var losna, og paret sendt inn for ei vurdering, gjekk eg i fjelljoggeskorna. For første gong sidan overtrakket. Fekk forresten testa den nye lette og tynne vindjakka frå Paramo. Kjempebra! 

 Jøss, det fungerte supert. Kjend meg som ein vind og sprang ein god del av vegen inn og mesteparten ut igjen. Fantastisk kjekt å kjenne kroppen responderer. Fin morgontur....!

Siste stykket inn på Fløyen

Ingen kommentarer: