søndag 24. juli 2011

Sommarmorgon












På eitt brett: 
Markahengenipa, Fossedalshengenipa, Eitrenipa, Kringla Nord og Sør, og Blegja. Foto rett aust av Driveknolten i dag tidleg. 

Eg tok turen inn igjen på Heileberget i dag òg. Måtte berre nytte den flotte morgonen. Sola skein, god temperatur og vindstille. Ein flott sommarmorgon med andre ord. Ruta var akkurat den same som i går, og dei andre gongene eg har vore innover (eg har vel beskrive den nokre gonger). 

Eit par ord om sauene. Det går no 7 søyer med to lam kvar innanfor Driveknolten. Kanskje ikkje så rart at dei går akkurat her. Siste snøen på Heileberget forsvann på desse partia. Så dei har frodig godt beite. Eg pratar med dei når eg fær forbi. Dei humrar og brækar tilbake. Dei inste sauene oppheldt seg nesten på toppen av Fløyen. Dorma i graset bak ein stein. Dei fleste av sauene går fargemessig nesten i eitt med landskapet...













Dei kosa seg i det fine vèret sauene òg.
Foto av dei som låg inst ved Fløyen.

I desse vanskelege tider for landet vårt, blir dette å skulle blogge om slike turar vanskeleg. Gleda ved å vandre i fjellet er ikkje den same. Eg kjenner at tankane "ikkje er på rette staden". For å bruke eit slikt bilde. Det vanvittige som har skjedd. Dei siste dagars totalt uverkelege hendingar overskuggar alt. Ein må knipe seg i armen for å  kjenne etter at ein ikkje drøymer. Ord blir tomme. Kjenslelause. Utan kraft.

Eg gir meg med dette i dag, med ynskje om at alle får ei så fin veke som mogeleg...!

Fra Heileberget 240711
Verda er snudd opp ned om dagen...

Ingen kommentarer: