onsdag 13. juli 2011

Sommar på Heileberget













Praktfullt på Fløyen i kveld

Eg tok turen på Heileberget etter arbeid i dag. Nydeleg og klårt nordavèr. Temperaturen var gjerne so som so. Men eg heldt iallefall varmen. Berre iført kortebukse. Både inn og ut frå Rivedal.

Inne på Fløyen sat Leif og Torunn F. Vi slo av ein liten prat i den flotte kvelden, før dei gjekk utover igjen. 

Det var så fint på toppen at eg tok livet med ro ei stund. Varmt og godt i grasbakken med ein hammar som ryggstø og sola inn frå vest. Den klåre lufta og kveldssola gav bilda eit anna lys enn tidlegare. Flotte fargar. Grøne bøar og knallblå fjord. Dale låg spegla i kveldssola der nede. Nydeleg. Nokre båtar køyrde sikksakk på fjorden med ein person på vannski etter. 

Eg stakk bortom Nonsholten på veg ut igjen. Måtte ha eit par bilder av Nedre Fossedalen med sola inn frå vest. Så gjekk turen ut igjen til Rivedal med sola midt i mot. 

Eg tok att Torunn og Leif ved Høgknolten. Dei gjekk nedste vegen. Eg går alltid øvste. Men då var eg i så godt driv at eg berre sprang Hundeheia ned igjen. Slo forresten av ein liten prat med Asbjørn og Haldis på kraftvegen nedom demma. Dei var på sin vanlege kveldstur.

Flott sommarkveld på Heileberget!

Fra Heileberget 130711

Foto mot Fossedalen frå Nonsholten

Ingen kommentarer: