tirsdag 19. juli 2011

Exit Jamneheiane


















Sveitt på Jamneheiane i kveld (mms)

Det slo til med eit voldsomt regnvèr då eg kom heim frå arbeid i ettermiddag. Og ikkje lenge etter på fann Tor fram hammaren. Eg slo difor frå meg fjelltur, åt middag og la meg ned på litt. 

Men i 19-tida letta det så bra opp igjen at eg gjekk på Jamneheiane likevel. Siste turen. For no er dette fjellet òg i boks. No blir det full konsentrasjon om Heileberget framover. Eg tenkjer meg likevel nokre turar på Blegja i løpet av hausten. Så får vi sjå kva det blir til inn i mellom. Har nokre merkestenger som må ned frå Svarthamrane. Eg har bestilt meg nytt lettspinn utstyr, så ei fjellkjø eller to blir det nok sikkert òg. 

Planane for neste fjelltrimsesong har eg allereie på lur. Eg har ikkje tenkt å slite sofaen for mykje...:-)

Ingen kommentarer: