fredag 13. mai 2011

Vått og kaldt















Utsikt inn Førdefjorden frå Gjelsvikefjellet i ettermiddag

Eg hadde ein avtale med min fru om å gå på Gjelsvikefjellet etter arbeid. No tjuvstarta ho. Og eg vart litt forsinka, og måtte i tillegg byte klede, så eg nådde ho ikkje att før på Gjelsvikestølen. Då er no det berre siste biten igjen opp bakkane på toppen. 

Vèret såg reimeleg bra ut då eg starta. Men det begynte ganske fort å regne. Det heldt det fram med heile vegen opp. Om ikkje så mykje. På toppen var det i tillegg litt vind, og lettkledd som eg var, vart det fort kaldt. Ja, såpass at eg fekk naglebit. Så vi svinta oss fort ned att bakkane. 

Regnet berre auka på ned igjen. Og rimeleg våt vart iallefall eg i tights og greie... Eg tok like godt å fyrte i omnen då vi kom heim igjen. Friskt!

Fra Gjelsvikefjellet 130511_1


Ingen kommentarer: