fredag 27. mai 2011

Bye bye my dear
















Gjelsvikefjellet i ettermiddag

Eg tok eit aldri så lite farvel med Gjelsvikefjellet etter jobb i dag. Det blir nok ei lita stund til eg går opp igjen her, for det er nok no. I denne omgang. Vi får tru det blir nokre fine sommarkveldar framover når det no blir meir trakk på Dalsfjord-sida. 

Elles var det same fine og stille kvelden som i går. Ikkje eit menneske å sjå. Rein sælebot etter ei hard arbeidsveke. Men jammen kvapp eg godt då to revekvalpar sprang ut frå grunnen på det nedste sælet på Selvikestølen. Det skjedde så fort at eg ikkje rakk kameraet. Eg prøvde å sjå etter dei, for slike brukar å vere forvitne, men borte vekk var dei bak ein liten hammar. Mora var vel ikkje så langt unna heller. For eg tvilar på om dei var avvende. 

Som vanleg sprang eg heile vegen ned igjen, og var heime i Stongfjorden kl 18. Fin trimtur - igjen!


Ingen kommentarer: