lørdag 30. april 2011

Som ein flott sommardag













Fin morgonstund på Fløien i dag

Det var arrangert tur til Heileberget frå Rivedal i dag som Olaug ville vere med på. Den starta klokka 10. For at vi begge ikkje skulle vere vekke frå Peter det meste av dagen, valde eg å gå same turen relativt tidleg før dei andre. Eg var difor på plass i Rivedal ganske nøyaktig klokka 8, medan dei andre starta klokka 10. 

I lette klede, goretex-joggesko, knallvèr og vindstille vart det raske koseturen innover Heileberget. Delvis springande nådde eg ganske kjapt inn. Eg bytta ei skjorte, tok nokre bilder, åt to skiver, drakk litt saft og sprang ut igjen same vegen. Aldeles herlig å springe på dei tørre, gode berga ut igjen. Det ligg lite snø igjen no. Den var stort sett bra hard. Eg heldt meg stort sett tørr på føtene i joggeskoa heile turen. 

Følgjet med Edvin H i spissen traff eg ute igjen på Hundeheia. Delte nokre ord med Edvin og fruen, fekk teke eit bilde av "patruljen", og ynskte dei god tur vidare. 















Følgjet som gjekk over Hundeheia på Heileberget i dag
med retur ut att Rimma. 
 
Eg var heime gjen i Stongfjorden ca 11.30. Supertur. Så vart det tid til altanliv, vask av bil og trapper etc resten av dagen. Det er greitt å vere tidleg ute...:-)

Fra Heileberget 300411

Ingen kommentarer: